Oitin Messuryhmä

jatkaa toimintaansa kevään aikana. Kokoonnumme seuraavasti Oitin srk-talon alakerrassa: 11.1 klo 17.30 suunnitellaan 21.1 pidettävää messua ja 7.2 suunnitellaan 18.2 pidettävää messua. Kaikille avoimessa ryhmässä mm. ideoidaan yhdessä saarnaa, valitaan virsiä ja suunnitellaan rukouksia. Voit ilmoittautua kolehdinkerääjäksi, kirkkokahvin keittäjäksi, kirkkokyydin tarjoajaksi tai muuhun tehtävään. Tehdään yhdessä yhteisöllisempi Oitin messu! Ryhmään ei tarvitse ilmoittautua etukäteen. Lisätietoja vastuuryhmän pappi Virpi Pirjetä puh 050 413 2284.

Oitin naistenpiiri

kokoontuu Oitin seurakuntatalon alakerrassa maanantaisin klo 18-19.30 alkaen 8.1.2024.
Tervetuloa mukaan! Lisätietoja piirin toiminnasta antaa Outi Klemola puh. 044 297 0206.

Naistenillat Oitissa

jatkuvat. Talvella teemme matkaa Raamatun naisten seurassa. Illan alussa on lyhyt johdatus teemaan ja sitten on mahdollisuus yhteiseen jakamiseen ja kuuntelemiseen. Tapaamiset ovat Oitin seurakuntatalon alakerran sohvahuoneessa klo 18-19.30. Lisätietoja Virpi-papilta. Tapaamme Oitissa seuraavina keskiviikkoiltoina: 24.1 ”Nainen kaivolla” ja 28.2 ”Martta ja Maria”. Tervetuloa kaikenikäiset!

Isäilta

pidetään Ryttylän kirkon asunnossa keskiviikkoisin 20.12., 24.1. ja 21.2. klo 18-19.30. Illoissa ihmetellään elämää ja sen suuria kysymyksiä, perhettä, parisuhdetta, kasvatusta. Päiväkerho- ja alakouluikäisille lapsille on järjestetty omaa ohjelmaa, joten äideille voi tuolloin antaa vapaaillan. Tarjolla on myös kevyt iltapala, joten jo sen vuoksi kannattaa tulla mukaan!

Puujaan diakoniapiiri/Kirkonkylänseudun seurakuntapiiri

kokoontuu Vanhassa Pappilassa maanantaina 22.1. ja 25.3. klo 14. Seurakunta tarjoaa mukavaa ohjelmaa ja kahvit. Tervetuloa mukaan myös muilta kyliltä!