Nuorille

Nuorisotyö

Nuoriso- ja rippikoulutyöstä vastaa nuorisotyönohjaaja Elisa Lemmetty.

Rippikoulutyöstä vastaavana pappina toimii Virpi Pirjetä, jonka voi joskus nähdä myös nuortenilloissa.

Hausjärven seurakunnan nuorisotyö on avoin kaikille nuorille aina 29 ikävuoteen asti. Tarkoituksena on tukea nuoria arkipäivän asioissa ja tukea heidän kasvuaan seurakuntayhteyteen. Seurakunnan nuorisotyö on kristillistä kasvatustyötä, jonka tavoitteena on antaa eväitä elämän huonoille ja hyville päiville.

Nuortenillat ja isostoiminta keväällä 2024

Nuortenillat jatkuvat perjantaina 2.2.2024 klo 16-20! Tänä keväänä nuorteniltoja on lähes joka perjantai, ja nuortenillan yhteyteen on yhdistetty myös isostoiminta. Isostoimintaa on joka nuortenillassa klo 16-17.30, ja isosen tulee osallistua vähintään kuutena iltana. Samaan aikaan pyörii myös tavallinen nuortenilta, alkaa neljältä ja jatkuu aina sinne iltakahdeksaan asti. Voit siis tulla nuorteniltaan tai isostoimintaan mukaan! Isostoiminnan sisällöt ovat kaikille muillekin halukkaille avoimia.

Hausjärven seurakunnan nuorisotyö instagramissa

Nuorten iltojen mainos päivämäärillä.

nuorisotyönohjaaja

rippikoulutyö, rippikoulun jälkeinen nuorisotyö seurakunnan somevastaava

seurakuntapastori

seurakuntapastori, kasvatuksen pappi