Vanha Pappila

Vanhan Pappilan etupiha

Pappilantie 59, 12210 Hausjärvi

Vanha Pappila on suosittu juhlien ja kokousten pitopaikka. Vanha Pappila on valmistunut 1897 ja remontoitu v. 2013-2015.

Vanha pappila soveltuu juhlien ja kokousten pitopaikaksi. Salissa on 40 istumapaikkaa. Eteiseen saa kuusi istumapaikkaa.

Osoite on Pappilantie 59, 12210 Hausjärvi

Pysäköintipaikat

Pappilantien päässä, oikealla ennen Vanhaa pappilaa on pysäköintialue.

Keittiö

Keittiön varustukseen kuuluu jääkaappi, pakastin, hella, GN-mitoitettu uuni ja kupumallinen astiapesukone.

Kahvinkeittiminä on kaksi 1.7 l keitintä.

Astiaston käyttö kuuluu tilavuokraan. Astiasto on 60 hengelle. Tilavuokraan sisältyy myös kynttilänjalkojen ja maljakoiden käyttö.

Pöytäliinat

Kaitaliinat kuuluvat tilavuokraan. Pöytäliinoista maksetaan pesulakulujen kattamiseksi voimassa olevan hinnaston mukaan. Pitopalvelua käytettäessä toivomme pitopalvelun tuovan omat pöytäliinat.

Pöytien liinoitus kuuluu tilavaraajalle tai pitopalvelulle.

Liputus

Vahtimestari tai pitopalvelu huolehtii liputuksesta.

Liputus tai lipunlasku voi jäädä myös tilavaraajan vastuulle niin sovittaessa.

Muistotilaisuuksissa lippu nostetaan puoleen tankoon aamulla. Vainajan siunaamisen ja hautaustilaisuuden jälkeen omaiset voivat nostaa lipun ylös muistotilaisuuden ajaksi.

Jos hautajaispäivänä on yleinen liputuspäivä, toimitaan suruliputuksen käytännön mukaan.

Tilojen varaaminen tapahtuu aina kirkkoherranviraston kautta.

Vahtimestari tulee avaamaan oven sovittuna ajankohtana. Mikäli haluatte tutustua tiloihin etukäteen, voitte soittaa vahtimestarille ja sopia tilaesittelyn.

Vuokrahinnat

Pöytäliinavuokra 12€/kpl

Tilavarausvuokra kokousjärjestelyin 150€ (ei sisällä keittiön käyttöä), muu tilaisuus 250€.

Huom. Lapsen kastaminen Vanhassa pappilassa ei maksa mitään, mutta kastejuhlasta peritään tilavuokra.

Loppusiivous

Hausjärven seurakunnan vahtimestarit siivoavat muut tilat paitsi keittiön. Astioiden tiskaus ja keittiön siivous on aina tilavaraajan tai hänen palkkaamansa pitopalvelun vastuulla.

ma 27.5. klo 9.30 -15.45

Pappilantie 59, 12210 Hausjärvi

Kevättreffit

Kevättreffit Hausjärven ja Janakkalan seurakuntaväellä yhteisesti Pappilassa.