Vahaliiduilla kuvan värittämistä

Kerhotoimintaa Kouluikäisille

Kouluikäisten kerho Oitissa

Kouluikäisten kerho on tiistaisin Oitin seurakuntalolla nuortentila Luolassa. Pääset siellä askartelemaan, pelailemaan, leikkimään ja viettämään aikaa yhdessä. Kerhotoiminta on klo 17-19.

Käythän ilmoittautumassa alla olevan linkin kautta kerhoon, jotta saamme kaikki tarvittavat tiedot siihen, että kerho olisi kaikille mukava ja turvallinen.

Ilmoittaudu tästä

Kirkkokerho Ryttylässä

Keväällä alkaa alakoululaisille torstaisin koulun jälkeinen kerho klo 13-15 Ryttylän kirkossa. Voit tulla tekemään koulun jälkeen läksyjä, askartelemaan, pelailemaan, leikkimään sekä viettämään aikaa yhdessä!

Ilmoittaudu tästä

Donkkis Big Night- toimintaillat

Donkkis Big Night on alakoululaisille tarkoitettu toiminnallinen ilta, jossa on kolme eri osiota. Alkuohjelma sisältää raamattuopetusta, rukousta, lauluja. Toimintaosuudessa on hauskoja toimintapisteitä ja yhteinen iltapala tai nyyttärit. Loppuohjelmassa lauletaan, rukoillaan, jaetaan palkintoja ja arvotaan Raamattu. Donkkis Big Night- illat Oitin seurakuntatalolla klo 17-19 perjantaisin. Päivämäärät ovat 9.2., 8.3., 5.4. ja 3.5. Hausjärven seurakunta järjestää iltoja yhteistyössä Kansanlähetyksen kanssa.

Olkkaritoiminta

Olkkaritoiminta jatkuu keväällä! Olkkari on tarkoitettu seurakuntalaisten kohtaamispaikaksi ja se on kaikenikäisille! Tule pelailemaan, askartelemaan, leikkimään ja viettämään aikaa yhdessä. Tarjolla on aina pientä välipalaa. Olkkari on keskiviikkoisin klo 15-18 Oitin seurakuntatalolla. Alla on listattuna päivämäärät, jolloin Olkkari on. Joka kerta Olkkarissa on myös teemallinen askartelu.

21.2. Teemallinen askartelu: Strömsö-taulut

6.3. Teemallinen askartelu: Kankaanpainanta

20.3. Teemallinen askartelu: Virpomisvitsojen koristelu

10.4. Teemallinen askartelu: Posliinimaalaus

24.4. Teemallinen askartelu: Korupaja

Tervetuloa jokainen, teitä odotetaan!