Merkkipäivät

Seurakunnan työntekijät käyvät henkilökohtaisesti onnittelemassa kaikkia 85- ja 90-vuotiaita sekä sitä vanhempia seurakunnan jäseniä. Seurakunnan työntekijä soittaa ja sopii onnittelukäynnistä muutama päivä ennen syntymäpäivää. Voit myös halutessasi itse olla yhteydessä kirkkoherranvirastoon, jos tiedät jo ajankohdan jolle toivoisit seurakunnan työntekijän vierailua.

Syntymäpäiväjuhlat 75 ja 80 vuotiaille

Järjestämme joka vuosi yhteisen syntymäpäivän 75 ja 80 vuotta täyttäville syksyllä. Jokainen syntymäpäiväsankari saa henkilökohtaisen kutsun postin kautta.

Yhteisen juhlan vuoksi seurakunnan työntekijät eivät käy onnittelemassa 75 ja 80 vuotta täyttäviä, ellei erikseen sitä pyydetä. Mikäli haluat että sinua tai omaistasi käydään onnittelemassa kotona tai laitoksessa, voit ottaa yhteyttä Hausjärven seurakunnan kirkkoherranvirastoon.