Kouluikäisille

Kouluikäisten toiminta

Hausjärven seurakunnan kouluikäisten työ on kristillistä kasvatustyötä, jossa tarjotaan lapsille turvallista ja laadukasta vapaa-ajan toimintaa sekä tuetaan koteja ja kouluja kristillisessä kasvatuksessa.

Työstä vastaa varhaisnuorisotyönohjaaja Emilia Palomäki ja työalapastorina toimii seurakuntapastori Virpi Pirjetä.

Toiminta koostuu kerhoista, leireistä, retkistä, juhlista sekä yhteistyöstä partiolippukuntien kanssa. Näiden rinnalla hyvä yhteistyö alakoulujen kanssa on vakiintunut käytäntö. Tämä pitää sisällään koululaisjumalanpalvelukset sekä kouluilla että seurakunnan tiloissa.

Lisää tietoa toiminnasta kerhot ja leirit välilehdillä. Ajankohtaisia tiedotuksia kerhoista, leireistä ja retkistä saat myös meidän Instagram tililtä @hausjarvisrknuoretLinkki avautuu uudessa välilehdessä sekä Emilian Instagram tililtä @srkemilia. Laita siis tilit seurantaan!

Kouluikäistentyöstä vastaa

Emilia Palomäki