Lapsi kävelee nalle kädessä.

Perheneuvonta

Perheneuvonta on kirkon erityistyömuoto, joka antaa apua perhekysymyksissä ja muissa henkilökohtaisissa asioissa. Se on tarkoitettu sinulle, jolla on vaikeuksia parisuhteessasi, perheessäsi, ihmissuhteissasi tai elämäntilanteessasi. Elämän tapahtumien keskellä, muutosten ja menetysten kohdatessa tai ihmissuhteiden tulehtuessa voi auttaa paljon, kun saa puhua ja tulee kuulluksi.

Perheasiain neuvottelukeskus on Hyvinkään ja Riihimäen seurakuntien ylläpitämä ja se tarjoaa apua myös hausjärveläisille. Voit tulla keskustelemaan joko yksin, yhdessä puolisosi tai muun perheenjäsenen kanssa.

Kaikki keskustelut perheneuvonnassa ovat ehdottoman luottamuksellisia ja asiakkaille maksuttomia. Voit asioida myös nimettömänä, jos haluat.

Toimipisteet sijaitsevat Riihimäellä (Temppelikatu 9 B) ja Hyvinkäällä (Pappilankatu 14). Voit valita kummalla paikkakunnalla haluat asioida.

Yhteinen ajanvaraus ma - to klo 9 - 11
puh. 040 181 3128

Muina aikoina voi numeroon lähettää yhteydenottopyynnön tekstiviestillä. Perheneuvontaan saa myös yhteyden sähköpostilla: perheneuvonta.hyvinkaa@evl.fi

Älä jää yksin! Ota rohkeasti yhteyttä, niin etsimme yhdessä apua elämäntilanteeseesi.