Hyvä mieli -ryhmä

ti 16.4. klo 13.00 – ti 16.4. klo 14.30

Oitin seurakuntatalo

Oletko eläkkeellä tai muista syistä työelämän ulkopuolella ja kaipaat arkipäiviisi mukavaa puuhaa. Hyvä mieli -ryhmä voisi olla sinun paikkasi. Kokoontuminen alkaa pienellä rukousmietiskelyllä ja sen jälkeen syvennytään johonkin hyvinvointia tukevaan teemaan.

Oletko eläkkeellä tai muista syistä työelämän ulkopuolella ja kaipaat arkipäiviisi mukavaa puuhaa. Hyvä mieli -ryhmä voisi olla sinun paikkasi. Ryhmä kokoontuu keväällä viitenä tiistaina klo 13–14.30 Oitin seurakuntatalon sohvahuoneessa. Ryhmässä syvennytään erilaisiin hyvinvointia tukeviin teemoihin. Kokoontuminen alkaa pienellä rukousmietiskelyllä ja sen jälkeen syvennytään johonkin hyvinvointia tukevaan teemaan. Rukousmietiskelyissä tutustutaan luterilaisiin rukoushelmiin. Päivän teemasta ryhmässä on yhteinen alustus, keskustelua ja tehtäviä. Lisätietoa ryhmästä saa diakoni Sanna Ahoselta puh. 0505269300 tai sähköpostilla sanna.ahonen@evl.fi.

Teemat:

5.3. Menneiden muistelu ja unelmointi